Zasubskrybuj newsletter, a otrzymasz RABAT!

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Produkując mój asortyment dokładam wszelkich starań, aby spełniał wysokie standardy jakości. Jeśli jednak z jakichś przyczyn chciałabyś zwrócić towar możesz skorzystać z opcji zwrotu do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zanim jednak zwrócisz zamówienie, dowiedz się, czy jest to możliwe - niektóre produkty nie podlegają zwrotowi (szczególnie te, które zostały wykonane na zamówienie pod specyfikację klienta - Regulamin sklepu pkt. 7., ppkt. 2.). Jeśli nie jesteś pewna czy Twoje zamówienie kwalifikuje się do zwrotu napisz do mnie na hello@nandi.com.pl

Adres do zwrotów:

Bożena Stepowany
ul. Żeromskiego 78
42-603 Tarnowskie Góry

UWAGA! Do paczki ze zwrotem koniecznie włóż paragon, który przyszedł do Ciebie z zamówieniem.

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

Formularz zwrotu do pobrania

Reklamacje

Jeśli masz wątpliwości co do jakości zamówionych produktów lub towar przyszedł do Ciebie w złym stanie, masz prawo do reklamacji. Aby z niego skorzystać wyślij na powyższy adres uszkodzone lub nieprawidłowo wykonane produkty. Naprawię je jeśli będzie to możliwe lub wykonam nowe. Paczkę możesz wysłać samemu, ale możesz też skontaktować się ze mną mailowo (hello@nandi.com.pl), wyślę Ci etykietę zwrotną i wezmę wtedy koszty przesyłki na siebie. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl