Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego nandi.com.pl

Poniżej znajdziesz skróconą, czytelną wersję zasad działania sklepu nandi.com.pl. Pełna wersja regulaminu znajduje się pod spodem.

Kto prowadzi sklep?

Sklep nandi.com.pl prowadzony jest przez Bożenę Stepowany prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Nandi Bożena Stepowany, NIP 6452580022, REGON 524793236, z siedzibą przy ul. Żeromskiego 78, 42-603 Tarnowskie Góry.

Jak możesz zapłacić?

  • Przelew tradycyjny
  • Płatności natychmiastowe
  • BLIK
  • Karta płatnicza
  • PayPo
  • Klarna 
  • PayPal

Jakie są metody dostawy?

  • Kurier InPost
  • Paczkomat InPost
  • Odbiór osobisty w Tarnowskich Górach

Kiedy wysyłane są paczki?

  • Większość zwykle w 2 dni robocze po zaksięgowaniu płatności.
  • Dokładny termin realizacji widoczny jest przy opisie każdego produktu.

Zwroty i prawo do odstąpienia od umowy

  • Masz 14 dni na zwrot od dnia otrzymania paczki.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu.
  • O zwrocie należy poinformować sprzedającego mailowo.
  • Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, która została użyta do opłacenia zamówienia. Zwroty za pobraniem nie będą odbierane.
  • Zwrot nie przysługuje m.in. w przypadku rzeczy personalizowanych, z wyraźnymi śladami użytkowania, rozpakowanych opakowań prezentowych, otwartych Mystery Boxów oraz bonów podarunkowych.
  • Do zwrotu musi być dołączony dowód zakupu (paragon/potwierdzenie przelewu).
  • Kupujący pokrywa koszty dostawy zwrotu.
  • W przypadku nieodebrania paczki od kuriera/z paczkomatu od kwoty zwrotu jest potrącana opłata za paczkę zwrotną w wysokości 10zł.

Reklamacje

  • Masz 2 lata rękojmi.
  • Jeśli produkt jest wadliwy, możesz żądać naprawy, wymiany, zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny.
  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

Faktury i zamówienia

  • Możesz kupować bez rejestracji.
  • Jeśli chcesz fakturę, podaj niezbędne dane w formularzu i zaznacz opcję faktury VAT.
  • Potwierdzenie zamówienia otrzymasz e-mailem na podany w zamówieniu adres.

Twoje dane

  • Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia i/lub w celach marketingowych (za zgodą).
  • Więcej informacji w Polityce prywatności i cookies.

Poniżej znajduje się pełna wersja regulaminu, wiążąca przy zakupie. W razie wątpliwości obowiązuje tekst pełny.

1. Postanowienia wstępne 

  1. Sklep internetowy Nandi Concept Store, dostępny pod adresem internetowym www.nandi.com.pl, prowadzony jest przez Bożenę Stepowany prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Nandi Bożena Stepowany, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 645 258 00 22, REGON 524793236.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2. Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Nandi Bożena Stepowany wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 645 258 00 22, REGON 524793236. 
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. 
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.nandi.com.pl. 
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu. 
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą. 
  9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie. 
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta. 
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów. 
  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

3. Kontakt ze Sklepem 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Żeromskiego 78, 42-603 Tarnowskie Góry.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: hello@nandi.com.pl.
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 791860300
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy ING 19 1050 1386 1000 0090 8213 9842.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-18:00.

4. Wymagania techniczne 

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu komputer lub telefon komórkowy, 
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • włączona obsługa plików cookies. 

5. Informacje ogólne 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). 
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy. 
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu. 

6. Zakładanie Konta w Sklepie 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. 
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe. 
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. 
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3. 

7. Zasady składania Zamówienia 

  1. W celu złożenia Zamówienia należy: 
  • zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji; 
  • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”; 
  • wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, 
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3. 
  • kliknąć przycisk “Złóż zamówienie” aby je potwierdzić.

8. Oferowane metody dostawy oraz płatności 

  1.  Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    - przesyłka kurierska InPost,
    - przesyłka paczkomatowa InPost,
    - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Żeromskiego 78, 42-603 Tarnowskie Góry. 
  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    - płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,
    - płatności elektroniczne natychmiastowe Autopay, BLIK,
    - płatność kartą płatniczą Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic,
    - płatność odroczona PayPo,
    - płatność odroczona Klarna,
    - PayPal.
  1. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach informacyjnych Sklepu.

9. Wykonanie umowy sprzedaży 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu. 
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
  3. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za Zamówienie w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane. 
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem punktu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. 
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  6. Termin realizacji dostawy Produktu zaczyna się od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
  7. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  8. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski. W przypadku chęci zamówienia wysyłki do innego kraju Klient może zapytać o taką możliwość Sprzedawcę poprzez wiadomość mailową lub telefoniczną.
  9. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 
  10. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

10. Reklamacja produktu

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt bez wad i zgodny z umową.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    - pisemnie na adres Bożena Stepowany, ul. Żeromskiego 78, 42-603 Tarnowskie Góry
    - mailowo na adres hello@nandi.com.pl
  3. Sprzedawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku nieustosunkowania się do zgłoszenia uznaje się, że zaakceptował on żądanie konsumenta jako zasadne.
  4. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. W przypadku braku podstaw prawnych do jej uznania, reklamacja może zostać odrzucona z uzasadnieniem.
  5. Klient w ramach rękojmi może zawnioskować o obniżenie ceny, żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad, żądać naprawy towaru lub też odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy.
  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi obowiązuje przez dwa lata od wydania towaru.

11. Prawo odstąpienia od umowy 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Bieg terminu określonego w punkcie 1. rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. 
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części. 
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta informacji przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy: 
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą. 
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy oraz Produktów, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. 
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji. Wobec powyższego, zwroty wysyłane przez Klienta za pobraniem nie będą odbierane.
  • Zwrot powinien zawierać paragon fiskalny dołączony do paczki lub w przypadku jego zagubienia inny dowód zakupu (np. potwierdzenie przelewu), niezależnie od tego, czy zwracana jest całość, czy część zamówienia.
  • Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. 
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 
  • W przypadku nieodebrania paczki od kuriera/z paczkomatu od kwoty zwrotu jest potrącana opłata za paczkę zwrotną w wysokości 10zł.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (np. opakowania prezentowe, Mystery Boxy), które to opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 
  • w której przedmiotem świadczenia jest są bony podarunkowe (vouchery).
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz posiadająca wyraźne ślady użytkowania - m. in. rozciągnięcie materiału, pogniecenie, ślady kosmetyków, włosy, zapach perfum itp.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 
  • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, 
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 
  • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

13. Dane osobowe w Sklepie internetowym 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    - W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    - W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. 

14. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.